poniedziałek, 30 września 2013

MASAKRA NA PAZNOKCIACH DA VINCI 322

 Cześć Wam ! Dziś chciałam napisać ,albo ostrzec , przed zakupem lakieru Da Vinci . Lakier zakupiłam jakoś na początku lipca w chińskim markecie , skusiła mnie niska cena , ale co za tym idzie ... xd to już sami zobaczcie .



Posiadam lakier o numerze 322 , lakier jest tragiczny , skusiłam się bo gama kolorów zachwyca , piękne nasycone kolory , delikatne pastele , nic tylko brać , dodatkowo cena 4 PLN no to jeszcze bardziej do mnie przemawiało i dodatkowo buteleczka jest bardzo duża same plusy mogłoby się wydawać ! Nic bardziej mylnego ! 



Lakier niebywale długo schnie można siedzieć godzinami i robić cuda . Pomalowałam paznokcie wieczorem przed pójściem spać i pomyślałam ,że rano to już chyba na 100 % wyschły . Po części miałam rację , lakier wysechł ,ale przy codziennych czynnościach zrobiły mi się na paznokciach takie nie wiem jak to nazwać wgniecenia ? mimo ,że wysychał całą noc ... 

Po pomalowaniu jednej warstwy efekt jest brzydki , trzeba nawet 3 razy pomalować 

Ciężko rozprowadza się lakier , jak już wspomniałam trzeba też nałożyć kilka warstw dla uzyskania efektu , ja obrałam taką metodę ,że biorę grubą warstwę lakieru i rozprowadzam na paznokciu jak żel do tipsów obok mam przygotwany patyczek do uszu gdyby lakier się ,, rozlał,, i uzyskuję ładny efekt piękne paznokcie , po czym oczywiście odczekujemy wieki ,aby wysechł

Następnym minusem są pęcherzyki kiedy lakier jest świeżo nałożony na paznokieć prezentuje się znakomicie ,ale kiedy wysycha nie wygląda już estetycznie pęcherzyki są dość duże ,a z bliska bardzo widoczne 



Widać dokładnie ile zużyłam i powiem Wam ,że zużyje go do końca bo kolor jest śliczny ,a jak już kupiłam to co się ma zmarnować 4 PLN to też pieniądz :D 


Tu efekt końcowy na paznokciach u stóp na niektórych widać jak lakier się rozlał i wygląda to dość nie estetycznie , trzeba się później nagimnastykować ,żeby to wyczyścić , z daleka lakier nawet , nawet się prezentuje ,ale z bliska widać ,że to taka paść : D

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena