środa, 17 lipca 2013

Szampon do włosów kallos placenta z ekstraktami roślinnymi i maska do włosów w kremie kallos silk z wyciągiem oleju oliwkowego i białka jedwabiu do suchych , martwych włosów

 Cześć Wam ! Jak Wam mija dzień ? : D Chciałabym Wam dziś zrecenzować 2 kosmetyki fryzjerskie i zaznaczam ,że to profesjonalne produkty . Firma KALLOS jest chyba dość znana i jeśli chodzi o jej dostępność też nie można narzekać prawda ? Sklepy fryzjerskie , allegro niektóre drogerie etc . Ja dziś przedstawiam Wam szampon i maskę .



Szampon do włosów kallos placenta z ekstraktami roślinnymi

Co obiecuje producent ;d ?

Witalizujący szampon do suchych , łamiących się włosów . Dzięki zawartości odżywczych składników roślinnych pochodzących z wyciągu pszenicy i bambusa wzmacnia strukturę włosa . Po zastosowaniu włosy stają się bardziej jedwabiste i łatwe w pielęgnacji .

Stosowanie : Wmasować odpowiednią ilość szamponu w mokre włosy ,a następnie po dokładnym umyciu spłukać

MOJE ODCZUCIA ?

Powiem tak ...

Nic ciekawego kompletnie nie poradził Sobie z moimi włosami po umyciu były szorstkie matowe nie dałoby się ich rozczesać bez stosowania maski , w dotyku włosy były jak u osoby która namiętnie rozjaśnia włosy po wysuszeniu ( oczywiście + maska ) efekt też nie był ciekawy , jak dla mnie wielki - nie radzi sobie z moimi włosami i więcej już nie zakupię




Maska do włosów w kremie Kallos Silk z wyciągiem oleju oliwkowego i białka jedwabiu do suchych , martwych włosów

Co obiecuje producent ?

Dzięki zawartości odżywczych składników działających oleju oliwkowego i białka jedwabiu powoduje , że matowe i wyblakłe włosy stają się błyszczące , jedwabiste i elastyczne

Stosowanie : Stosujemy po umyciu , na wysuszonych ręcznikiem włosach . po upływie 5 minut działania , spłukać

Moje odczucia ?

Znowu jestem na NIE , miałam maskę mleczną firmy Kallos i bardzo mi przypadła do gustu oczywiście używałam jej przez dłuższy czas ,a jak wiadomo nie wolno przyzwyczajać włosów do jednego i tego samego kosmetyku , jednak ta maska po nałożeniu wcale nie ułatwiała rozczesywania włosów ( może minimalnie ) nic specjalnego oczywiście próbowałam trzymać na włosach 5 minut i 2 h , ale efekt był podobny jakoś specjalnie nie pomógł moim szkutką



Szampon i Maska dla moich włosów okazał się totalną klapą ,ale to nie zaszkodzi Wam spróbować może jednak na Wasze włosy okaże się strzałem w 10 

Oczywiście czego spodziewać się też za taką cenę szampon 1 000 ml za 12 PLN i maskę za 7 , 99 PLN ? :D + koszty przesyłki zamawiane na allegro 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena