niedziela, 14 lipca 2013

ŻYCIE

Cześć jak leci ;d ? U mnie strasznie leniwie , jest wolne ,a ja jestem zmęczona bardziej niż w szkole i pracy , ciągle tylko spać , leżeć nic nie robić ;d  Pogoda też nie zachęca i mnie przytłacza , jest zimno , brak słońca nie można się opalać , czekam na 4 przesyłki i się doczekać nie mogę ! Oczywiście wszystko przetestuję i je Wam pokażę hih ... teraz trzeba iść spać , bo wczoraj z powodu tego burdelu w moim pokoju nie mogłam spać u siebie ,a mamy w salonie mega strasznie nie wygodną sofę i jakoś jestem nie wyspana ! . Mam nadzieję ,że dziś będzie ok : D jutro dalsza część sprzątania , aż mnie trafia bo sprzątanie jest okropne ; D 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena