czwartek, 1 sierpnia 2013

GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA MASKA BLACK HEAD DO TWARZY ( WĄGRY )

 Dziś przedstawię Wam czarną maskę Black Head która ma za zadanie dogłębnie oczyszczać pory i usuwać zaskórniki . Dziś użyłam ją po raz pierwszy i zaraz Wam coś o niej opowiem


Maska znajduje się w saszetkach które zawierają 6 g produktu , ja kupiłam 4 takie maski 

Co mówi producent ?

Niezwykle skuteczna maska typu peel - off do usuwania zaskórników
i innych zanieczyszczeń z twarzy.
Głównym składnikiem maski jest najczystszy ekstrakt z węgla.
Od stuleci, proszek węglowy jest jednym z tradycyjnych składników używanych przez japońskie kobiety do pielęgnacji skóry.

Jest skutecznym i ekonomicznym środkiem do usuwania ze skóry wszelkich zanieczyszczeń i martwych komórek. 

Jak stosować ?

Maskę nakładamy szpatułką na oczyszczoną skórę i odczekujemy od 15 do 30 minut , aż maseczka wyschnie  

Jedno opakowanie starczy 2-3 krotnie na nos i brodę lub 1 czy nawet 2 razy na cała twarz , jednak ja użyłam całej maseczki 

Po nałożeniu czujemy takie jakby ściąganie twarzy kiedy maska jest gotowa zrywamy odpowiednim zdecydowanym ,ale nie zbyt szybkim ruchem ( radzę od czoła w dół )

Maseczka jak w nazwie jest czarna i ma płynną konsystencję 

Jej działanie określam hmm obiecywano ,że po 1 użyciu już są wielkie efekty ,a ja się na to tak nastawiłam ... i się zawiodłam nic ,a nic ... na nosie jak i brodzie nadal są czarne kropki , jednak producent zaleca stosować ją co 2 -3 dni ,a efekty są po 3 tygodniach !O.o 

Zostaje mi tylko dalej próbować może po 3 tygodniach będą efekty 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena