czwartek, 15 sierpnia 2013

MIESIĄC Z SIEMIENIEM LNIANYM

 Siemię Lniane czytałam o nim tyle zachęcających recenzji ,że postanowiłam sama spróbować i co hmm sama nie wiem co o tym myśleć ja nie widzę ,aby coś zmieniło się w moich włosach jednak , otoczenie je dostrzega przez co ja zaczynam się do tego przekonywać ! o tak ! ; D  Nasiona lnu wpływają dobrze na nasz organizm , są jednak spory i kłótnie jak stosować ? przez ile ? ile ? jaka pora dnia rano czy pod wieczór ? czy jest jednak takie zdrowe w 100 % ? czy pić na zimno czy ciepło ? Ja sama Sobie stworzyłam Swój idealny zestaw tak sądzę , ale chyba spróbuję innych metod 



Najmocniej przepraszam za to odbijające się światło ,ale nie umiałam inaczej zdjęcia zrobić ...

Tutaj siemię zalane ciepłą wodą i nie podrasowane , ziarenka są strasznie śliskie można je ,albo połykać ,albo rozgryźć jeden po drugim , ziarenka smakują jak sezam !

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena