czwartek, 15 sierpnia 2013

SHAMPOO BABYDREAM

 Cześć ! Chciałam Wam przedstawić szampon babydream bez parabenów , silikonów , siarczanów ! Szampon dostępny jest w Rossmannie ja kupiłam go w przecenie za 3, 99 PLN 
Produkt nie zawiera silikonów , a co to są te silikony ?
 to substancje, których zadaniem jest pogrubienie i wygładzenie włosów. Silikonowa bariera utrudnia składnikom pielęgnacyjnym dotarcie do wnętrza włosa. W efekcie fryzura może sprawiać wrażenie sztucznie obciążonej. większość silikonów nie rozpuszcza się w wodzie i można je usunąć, stosując wyłącznie silnie oczyszczające szampony, które jednocześnie bardzo wysuszają zarówno włosy jak i skórę głowy. Obciążone silikonami włosy staną się mocno przyklapnięte i trudne do ułożenia, a składniki nawilżające i odżywcze nie będą miały szansy przedostać się w ich strukturę
 

 

SHAMPOO babydream 

Firma ?
 Rossmann

Dla kogo?
 Dla dzieci i włosomaniaczek : D 

Jak działa?
 Szampon babydream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy niemowlęcia szczególnie delikatnie i dokładnie . Wyciąg z kiełków pszenicy umożliwia łatwe rozczesywanie 
Bez środków barwiących i konserwujących
pH neutralne dla skóry
z rumiankiem i pentanolem 
nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego 

*250 ml 
* 3, 99 przecena ! 

Moje wrażenia ?
 Więc spodziewałam się ,że po umyciu będzie jedna wielka masakra ,a tu miłe zaskoczenie ;d wiadomo ,że do takich specyfików włosy muszą się przyzwyczaić gdzie dopiero widać efekty , ja po pierwszym użyciu stwierdzam ,że dobrze poradził sobie z moją skórą głowy i samymi włosami , jak zwykle po umyciu moje włosy są w okropnym stanie jak dla mnie jakiego szamponu bym nie chwyciła , bałam się ,że może nie zmyć nafty którą nacieram włosy i skórę głowy 10 minut przed myciem ,ale poradził sobie ! zapach był okropny , ale kiedy nałożyłam na włosy i wystartowałam z ,, szorowaniem ,, zmienił zapaszek na taki dziecięcy ; d słodki : D no i na buteleczce są 2 słodkie motylki ;d dla mnie bajer 

Ocena ?
 + 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena