piątek, 27 września 2013

NEW SHOES < 3

 Cześć ! O tak zdecydowanie kocham przychodzić do domu i zobaczyć paczuszkę od kuriera <3 zamówiłam Sobie buty na jesień czyli odpowiednie na teraz , przekopałam wiele stron z butami ,ale żadne mi się nie spodobały tak jak te , padło na HOUSE , ostatnio stał się moim jakby pupilem bo tylko z niego coś ciągle zamawiałam : D Buciki są piękne i uwielbiam je . Zastanawia mnie tylko czy długo wytrzymają nie są raczej to buty solidne ... do tego podeszwa jest bardzo śliska , poniżej kilka zdjęć bucików 
















Macie zrobione wszystkie szczegóły jakie mogłam zrobić mam nadzieję ,że jestem pomocna może ktoś też chciał kupić te buciki ,a tak pomogłam się zdecydować :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena