niedziela, 1 września 2013

PRZEDŁUŻAMY WŁOSY

 Cześć ! Dziś mam dla Was post o przedłużaniu włosów ! Kiedyś już pisałam post o przedłużaniu włosów ,ale go skasowałam była inna modelka też ;d , a więc przedłużałam metodą MICRO RINGS na zimno , do wyboru miałam ringi w rozmiarze S zwykłe oraz L wypełnione silikonową gumką w środku , wybrałam te mniejsze ponieważ nie jestem przekonana co do tych silikonowych mówią ,że niby lepiej trzymają się włosów i nie łamią ,a to nie prawda tak na serio to robią większą szkodę niż te zwykłe wiem bo sama miałam gdy zdarzy się zbyt mocno przyczeszemy to tak samo się zsuną i boli to dużo bardziej niż z tymi bez silikonu , włosy też się łamią ,a gdy ,, ściągamy ,, włosy to naszych włosów wypada dużo więcej niż przy zwykłych obrączkach , miałam już na tysiące sposobów przedłużane włosy wieloma metodami więc coś chyba wiem ; d pasma włosów były zgrzane dość cienko więc końcówka włosa bez problemu mieściła włosy i ,,patyczek,, ; d natomiast jeśli włosy są grubsze to lepiej wybrać ringi w rozmiarze M , L są troszkę zbyt duże , całość ładnie się prezentuje no i warto dodać ,że na ciemnych włosach efekt jest lepszy bo prawie nie widoczny 





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Blogger templates

© Kunegunda, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena